Retour / ruilen

Het is mogelijk om aangekochte artikelen te retourneren binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden.

Voor het retourneren van producten zijn de retourkosten voor jouw rekening.  
Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappen te volgen. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijg je zo snel mogelijk je geld of een ander product terug.


1. Is een product toch niet wat je zoekt? Dat is jammer. Check dan eerst of het product onder onze 'uitzonderingen' valt. 
2. Komt het product in werkelijkheid niet overeen met de productafbeelding(en)* en/of de productbeschrijving op de website? Dan zorgen wij voor een oplossing.
3. Is een product defect of voldoet het niet aan je verwachtingen? Dan kun je dit product retour sturen ter beoordeling van ons en/of de fabrikant van het product.


Volg voor het retour sturen de volgende stappen:

  • Producten die retour komen moeten goed ingepakt/verpakt verstuurd worden zodat deze geen schade oplopen tijdens de retourzending.
  • Voeg de originele pakbon toe in je retour pakket.
  • Je ontvangt dan het aankoopbedrag van de retour ontvangen producten retour binnen vijf werkdagen.
  • Valt het product onder onze 'uitzonderingen', dan nemen wij het artikel niet retour.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat wij de volgende artikelen niet terugnemen:
> producten waarvan de verpakking is geopend
> artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals onder andere Tic Clips en loopsheidbroekjes
> vers vlees
> artikelen die specifiek aandacht vragen in verband met het kiezen van de juiste maat
> ingewisselde of ingevulde vouchers, cadeau- en tegoedbonnen
> producten in de uitverkoop
> producten die speciaal voor jou (op maat) zijn besteld door ons
> snacks waarvan de kleur of maat afwijkend is van de product foto*
Neem contact met ons op als je twijfelt of jouw product terug mag. Wij zoeken graag naar een passende oplossing.